پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

نبرد حساس

هفته آینده تیم های پرسپولیس و تراکتور سازی در ورزشگاه آزادی بازی خواهند کرد. از زمان بازگشت به لیگ و افزایش آن، این بازی یکی از مسابقات حساس فصل بوده است. بازی های پرهیجان، حضور پرشور طرفداران، ستارگان متعدد در زمین و البته رقابت های جدولی مهمترین عوامل در این بازی با حضور پرشور از علاقه مندان به بوی خاصی است.


تراکتورها اغلب نیاز به بیش از 10 درصد از ظرفیت آزاد میدان دارند، اما در چهار تا چهار سال گذشته، پرسپولیس تلاش کرده است تا با توجه به حساسیت بالا بازی، به طور کامل از مزایای میزبانی استفاده کند.


در این زمان دو تیم در موقعیت مخالف قرار دارند که رقابت های قوی در جدول دارد و این 3 امتیاز می تواند تا حدودی رتبه بندی خود را در نیم فصل بدست آورند. از این رو، تراکتور ها قصد دارند حضور بزرگی در ورزشگاه آزادی داشته باشند و اکنون تعداد زیادی اتوبوس برای سفر به تهران رزرو کرده اند. با این حال، به طور کلی، 5-6 هزار هوادار تراکتور از تهران به ورزشگاه آزادی می روند. با توجه به تخصیص 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی (78000 کرسی)، معلوم نیست که هواداران آینده از آذربایجان به تهران باشد در استادیوم مستقر خواهد شد.


فروش بلیط نیز آغاز شده است و طرفداران مشتاق تقریبا نیمی از بلیط را خریداری کرده اند و همچنان به فروش آنلاین ادامه می دهند. جالب توجه است که طرفداران هر دو تیم در شبکه های اجتماعی از تماشاچیان خود می خواهند برای اولین بار از عنوان تیم برای خرید بیشتر از استادیوم خرید کنند؛ چیزی که فقط در ایران اتفاق می افتد! از سوی دیگر، سازماندهی یک بازی در تعطیلات عمومی نیز اجازه خواهد داد که تیم پرسپولیس از ساعتهای اولیه بعد از ظهر تا ورزشگاه طرفداران تراکتور شود.


در ضمن، باشگاه پرسپولیس و شورای تامین چند درصد از استادیوم آزادی را به تیم مهمان ارائه خواهد داد و مهمتر از همه، شما باید سیستم فروش بلیط را ببینید. آیا می توان آن را به طور صحیح فروش بلیط، و نیروهای اجرای قانون موفق به اختصاص آن؟ آیا تیم های دو تیم در موقعیت صحیح قرار دارند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.